Reklama, marketing, promocja 

Custom Publishing

Custom publishing związany jest z wydawaniem różnego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do publikacji. Firmy podejmują się zleceń związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa. Custom publishing – jak wygląda w praktyce? Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się: tradycyjne magazyny papierowe, newslettery, e-ziny, czyli magazyny internetowe, katalogi różnego rodzaju, książki, Co…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

Żeby konsument wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, lecz również postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy systematycznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i użyteczne dla potencjalnego klienta treści. Ale nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest korzystanie z PBN-ów – prywatnych sieci portali. Private blog network, czyli do czego przydają się PBNy? PBNy są prywatne, bowiem…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google. Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż Nie da się ukryć, że cała branża SEO, czyli…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Popularność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, że każda marka chce teraz wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie zagwarantuje, iż nowi klienci do nas trafią – istotna jest przecież widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, które funkcjonują jedynie na określonym obszarze lub wręcz w jednej miejscowości, przykładowo w Krakowie lub w Lublinie, zastanawia się, czy opłaca się im pozycjonować i optymalizować stronę firmową. Odpowiedź jest prosta – tak! Pozycjonowanie lokalne stron…

Więcej
Ciekawostki i porady Reklama, marketing, promocja 

Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze – co to takiego? Błędy poznawcze to wzorce nieracjonalnego postrzegania rzeczywistości, które występują praktycznie u każdego człowieka, a które wpływają na jego sposób rozumowania, zachowanie i emocje. O istnieniu błędów w postrzeganiu świata wiemy już od dawna. Jeszcze w XVII…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Open Graph – co to jest i w jaki sposób go wykorzystać, by zwiększyć ruch na stronie z social mediów?

Czy wiesz, jak uatrakcyjnić swój profil na Facebooku i jednocześnie zwiększyć ruch na stronie internetowej? Czy wiesz, że możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak w social mediach będą się prezentować udostępniane elementy Twojej strony? Odpowiedzią są meta tagi, które opracował Facebook, a obecnie korzysta z nich wiele serwisów społecznościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest Open Graph oraz jak wykorzystywać te meta dane w social mediach. Co to są meta tagi? Meta tagi to fragmenty kodu, zawarte w sekcji head, które mają wiele zastosowań m.in. opisują zawartość strony.…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa kluczowe? Krótko mówiąc, są to wyrażenia (zapytania) wyszukiwane przez użytkowników internetu. Wybór fraz kluczowych to jedno z pierwszych i najważniejszych działań podejmowanych przez agencje SEO na początku współpracy z klientem. Typy fraz kluczowych Wyróżniamy różne…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Jak sprawdzić, czy klient jest zadowolony ze współpracy z agencją?

Obecnie utrzymanie klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego. Często jednak również dużo trudniejsze i bardziej pracochłonne. Dlatego od samego początku współpracy powinieneś dbać o zadowolenie swoich klientów. Ewaluacja jest jednym z narzędzi, które Ci w tym pomogą. Ewaluacja doświadczeń klientów – co to jest? Ewaluacja klientów to zbadanie, czy doświadczenie klienta z twoim produktem lub usługą jest takie, jak sobie zaplanowałeś. Ewaluację możemy (a nawet powinniśmy) przeprowadzać na każdym etapie naszej współpracy z klientem. Może mieć ona różne formy – specjalnie utworzonej ankiety, kilku pytań podczas rozmowy telefonicznej czy…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Korporacyjne broszury – projekt gazety

Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy zatem, jakie treści warto umieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – korporacyjny biuletyn Firmowy biuletyn może spełniać rozmaite role. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się dobrymi osiągami, rozmowy z najlepszymi członkami zespołu. Tego rodzaju biuletyny mają duży wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, gdyż wspaniale zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu podwładni są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują się…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Czym wyróżniają się ekologiczne gadżety reklamowe?

W ostatnich latach temat ekologii stał się jednym z najpoważniejszych zagadnień, poruszanych na forum międzynarodowym. Nieuchronność modyfikacji naszych nawyków związanych z odpowiedzialnym stosowaniem surowców, powoli przenika do każdej dziedziny życia, również do świata promocji. Teraz zarówno drobne firmy, jak i ogromne koncerny, zmierzają do tego, by stać się eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę przyrody mogą one oznajmić światu w przeróżny sposób, również przez użycie w akcjach marketingowych ekologicznych gadżetów reklamowych. Z czego wytwarzane są eko gadżety reklamowe? Eko gadżety to artykuły reklamowe, ale wytworzone z surowców powtórnie przetworzonych albo łatwo…

Więcej