Reklama, marketing, promocja 

Czym wyróżniają się ekologiczne gadżety reklamowe?

W ostatnich latach temat ekologii stał się jednym z najpoważniejszych zagadnień, poruszanych na forum międzynarodowym. Nieuchronność modyfikacji naszych nawyków związanych z odpowiedzialnym stosowaniem surowców, powoli przenika do każdej dziedziny życia, również do świata promocji. Teraz zarówno drobne firmy, jak i ogromne koncerny, zmierzają do tego, by stać się eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę przyrody mogą one oznajmić światu w przeróżny sposób, również przez użycie w akcjach marketingowych ekologicznych gadżetów reklamowych.

Z czego wytwarzane są eko gadżety reklamowe?

Eko gadżety to artykuły reklamowe, ale wytworzone z surowców powtórnie przetworzonych albo łatwo degradowalnych. Są to też gadżety z tkanin bez dodatków tworzyw sztucznych, które są użyteczne i których osoba obdarowana nie pozbędzie się zbyt szybko. Sprawia to, iż ich użycie w niewielkim stopniu wyrządza szkodę środowisku. Za ekologiczne gadżety reklamowe uważa się również te towary, które wyprodukowane są z PP, czyli z polipropylenu. Pomimo, że to polimer, bez trudu poddaje się on recyklingowi, z kolei kiedy staje się to już niemożliwe, w trakcie jego rozpadu nie są wydzielane niebezpieczne gazy.

Ekologiczne gadżety promocyjne – co proponują hurtownie?

Można sądzić, iż w ofercie producentów nieczęsto natrafia się duży katalog ekologicznych gadżetów reklamowych. Nic bardziej mylnego! Już sam asortyment odzieży promocyjnej jest olbrzymi – można zlecić nadruki na t-shirtach z bawełny, w najrozmaitszych krojach (dziecięcych, męskich oraz damskich), jak również w licznych barwach. Nadruki reklamowe umieszczane są na jutowych czy bawełnianych torbach, dostępnych w formie tradycyjnych toreb z uszami, ale również m.in. workowych plecaków. Inne modne gadżety tego typu to niewątpliwie długopisy, które produkuje się ze zrolowanego papieru bądź z bambusa, saszetki, papierowe kubki na gorące napoje, a także eko puszki z biodegradowalnych polimerów.

Powiązane artykuły