Reklama, marketing, promocja 

Korporacyjne broszury – projekt gazety

Jeśli potrzebujesz szczegółowych wiadomości dotyczących przygotowania projektu gazety, zajrzyj w to miejsce.

Korporacyjny biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy zatem, jakie treści warto umieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – korporacyjny biuletyn

Firmowy biuletyn może spełniać rozmaite role. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się dobrymi osiągami, rozmowy z najlepszymi członkami zespołu. Tego rodzaju biuletyny mają duży wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, gdyż wspaniale zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu podwładni są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne obowiązki przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że firmowy biuletyn sprawia, że pracownicy utożsamiają się z produkowanymi towarami, podnosi się też jakość pracy. Dużą zaletą jest również likwidowanie szumów komunikacyjnych między działami, które są częstym powodem sporów w wielu korporacjach. Korporacyjny biuletyn zapewnia również całkowitą przejrzystość strategii firmy.

Projekt gazety – zaufaj fachowcom

Oczywiście gazeta korporacyjna to także znakomita forma reklamy. Biuletyn zewnętrzny może dotrzeć do odbiorców takich jak: konsumenci, prasa, potencjalni inwestorzy, urzędy. Gazeta firmowa w ten sposób spełnia cele marketingowe, zwiększa zyski, a także wspiera działania z zakresu public relations. Planując stworzenie gazety firmowej powinniśmy przede wszystkim zwerbować pracowników do redagowania artykułów i zaplanować kwestie związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Najlepiej skorzystać z usług profesjonalistów (np. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, określą ilość stron i zajmą się drukiem. Z ich pomocą korporacyjny biuletyn na pewno osiągnie sukces.

Siedziba firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Powiązane artykuły