Reklama, marketing, promocja Usługi 

Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Więcej wiadomości o szczegółach oferty agencji social media Kraków znajdziesz w tym miejscu

Akcje marketingowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, tymczasem małe firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej szukają pomocy u agencji marketingowych.

Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to grupa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami pomocnymi w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, kalendarzy bądź folderów. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć ciekawe, unikalne wpisy na stronę www zleceniodawcy oraz opracuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram lub Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, sympozjów lub targów wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę zżytego ze sobą i kompetentnego teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu kursów albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, należy jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Powiązane artykuły