Reklama, marketing, promocja Usługi 

Produkcja filmów dla biznesu – rodzaje filmów promocyjnych

Czasem obraz jest wart więcej niż tysiąc słów – to popularne wszystkim przysłowie. Potwierdza się ono również w reklamie, która od lat stosuje wizualne środki przekazu. Na początku były to tylko zdjęcia, aczkolwiek razem z rozwojem techniki i wzrostem dostępu do kinematografii, a następnie telewizji i internetu, z czasem wyparły je filmy. Dziś spoty są jednym z trzonów lokalnych i ogólnoświatowych kampanii – zarówno jeśli chodzi o akcje społeczne, kształtowanie wizerunki marki czy też promocję jakiegoś produktu. Tak obszerne wykorzystanie filmów promocyjnych jest możliwe głównie na skutek zróżnicowania ich form, między którymi bez trudności można znaleźć tę, która do danej strategii reklamowej będzie najlepiej dopasowania.

Produkcja filmów – jak reklamują się firmy i podmioty publiczne?

Spoty reklamowe są najczęściej stosowanym rodzajem produkcji filmowych, pomocnym podczas promocji firmy. Bardzo dobrze kojarzymy je z TV, jednak w ostatnim czasie głównym kanałem ich prezentowania stał się też internet – na co dzień natrafiamy na nie na portalach informacyjnych czy też YouTube, na domiar tego powszechnym zabiegiem jest wyświetlanie ich na ekranach w środkach komunikacji publicznej. Należy wspomnieć także o firmach korporacyjnych, które są istotną częścią taktyki kreowania korzystnego wizerunku marki w oczach przyszłych pracowników i konsumentów. Znaczącym gatunkiem są prócz tego filmy promocyjne. Ich produkcję zlecają nie tylko firmy, ale także różne instytucje – m.in. te parające się reklamą organizacji pożytku publicznego, miast bądź regionów czy fundacji. To narzędzie nadające się wspaniale do ukazania przebiegu wszelakiego rodzaju inwestycji (na przykład budowy fabryk czy autostrad), uroków danego miejsca albo informacji o działaniach charytatywnych. Analogicznym typem są filmy eventowe, stanowiące formę sprawozdania z przeróżnych imprez branżowych.

Realizację filmów korporacyjnych powierz doświadczonemu studiu

By promocja oparta o filmy reklamowe przyniosła prognozowane skutki, powinny one wyróżniać się najwyższą jakością. Dlatego produkcję filmów należy zlecić sprawdzonej, kompetentnej firmie. O randze usług oferowanych przez konkretne studio dużo powie nam jego portfolio. Równie ważne jest też to, z jakiego wyposażenia ono korzysta. Idzie między innymi o drony pozwalające na realizację fascynujących ujęć z lotu ptaka, właściwie niezbędnych we współczesnych filmach korporacyjnych oraz promocyjnych.

Powiązane artykuły