Reklama, marketing, promocja Usługi 

Spoty reklamowe – jak pozyskać nowych klientów?

Spoty reklamowe to najczęściej krótkie produkcje filmowe, których główną funkcją jest promocja usług lub produktów danej marki. Mogą być wyświetlane w standardowych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni miejskiej (monitory w komunikacji publicznej) czy też przed filmami w kinach. W czasach wszechstronnego dostępu do zasobów internetu trafionym pomysłem jest również udostępnienie spotu reklamowego w mediach społecznościowych, np. w charakterze treści promowanej na Facebooku albo przed klipami na YouTube. Wiele przykładów dowodzi, że treść udostępniana viralowo w internecie to najefektywniejszy sposób na reklamę usług i produktów.

Produkcja spotów reklamowych – co jest istotne?

Spoty reklamowe zwykle nie trwają dłużej niż 30 sekund i przekazują treści w bardzo skondensowanej formie, zatem przy ich produkcji istotne jest pomysłowe, niebanalne podejście do danego tematu. Ze względu na to, że bloki reklamowe w mediach tradycyjnych emitowane są w przerwach pomiędzy programami, ich kreatorzy prześcigają się w pomysłach, jak przykuć uwagę widzów. W produkcji spotów reklamowych sporą rolę pełni także właściwie dobrana ścieżka dźwiękowa.

Filmy reklamowe – skorzystaj z oferty zawodowców

Produkcja spotów reklamowych to zadanie dla profesjonalistów, którzy dysponują najwyższej jakości sprzętem (lustrzanki cyfrowe, drony, stabilizatory obrazu, kamery tradycyjne i sportowe), a w swojej pracy wykorzystują specjalistyczne oprogramowanie do postprodukcji – korekty kolorów, montażu czy dźwięku. Firmy parające się produkcją spotów reklamowych zatrudniają też profesjonalnych lektorów i aktorów. Bazą udanego filmu reklamowego jest zawsze fascynujący scenariusz, który przykuwa uwagę potencjalnych klientów, zadziwia ich pomysłowością, a nieraz nawet pobudzi do myślenia lub wzruszy.

Powiązane artykuły