Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

Żeby konsument wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, lecz również postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy systematycznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i użyteczne dla potencjalnego klienta treści. Ale nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building jest korzystanie z PBN-ów – prywatnych sieci portali. Private blog network, czyli do czego przydają się PBNy? PBNy są prywatne, bowiem…

Więcej
Ciekawostki i porady Ochrona zdrowia Strony internetowe 

Portale o zdrowiu to źródło wiedzy, a nie alternatywa dla wizyty u lekarza!

Internet to miejsce, gdzie niezwykle łatwo udaje się wyszperać informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie w szczególności szukanie porad w Google odnośnie kwestii zdrowotnych, częstokroć nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem dniami myszkowania w sieci z nadzieją na odnalezienie na własną rękę rozwiązania problemu. Lecz czy to właściwy model wykorzystywania wiedzy udostępnianej na stronach o zdrowym stylu życia? Portal o zdrowiu nie może być alternatywą dla specjalistycznej porady medycznej W zalewie treści o zabiegach estetycznych, medycynie i odżywianiu publikowanych online znajdzie się mnóstwo solidnych artykułów zredagowanych…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google. Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż Nie da się ukryć, że cała branża SEO, czyli…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Popularność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, że każda marka chce teraz wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie zagwarantuje, iż nowi klienci do nas trafią – istotna jest przecież widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, które funkcjonują jedynie na określonym obszarze lub wręcz w jednej miejscowości, przykładowo w Krakowie lub w Lublinie, zastanawia się, czy opłaca się im pozycjonować i optymalizować stronę firmową. Odpowiedź jest prosta – tak! Pozycjonowanie lokalne stron…

Więcej
Ciekawostki i porady Strony internetowe Turystyka i podróże 

Atrakcje i zabytki Małopolski – zaplanuj swoją wizytę na południu Polski

Choć Małopolska to jedno z najmniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu dużo, dlatego nieraz z trudem można odnaleźć się w potopie informacji o godnych odwiedzenia zabytkach i bieżących imprezach sportowych bądź kulturalnych w Małopolsce. Najciekawsze miejsca w Małopolsce – odwiedź serwis opracowany specjalnie dla turystów Aby przedstawić potencjalnym zwiedzającym ciekawe miejsca turystyczne tego regionu, przygotowano witryna visitmalopolska.pl. Dostarcza on wiadomości nie tylko o najpiękniejszych zabytkach oraz miejscach Małopolski, ale także o pokazach i imprezach folklorystycznych,…

Więcej
Ciekawostki i porady Strony internetowe 

Meta description – czym jest opis meta i jak go napisać, by był skuteczny?

Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest to ważny element, ponieważ krótko prezentuje naszą stronę użytkownikowi, tj. potencjalnemu klientowi i może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Czy ma jednak znaczenie dla pozycjonowania? I jak go napisać, aby skutecznie przyciągał ruch na naszą stronę? Odpowiedzi na te pytania – i kilka innych – znajdziesz w artykule. Co to jest meta description? Meta description to jeden z meta tagów,…

Więcej
Ochrona i bezpieczeństwo Strony internetowe Usługi 

Odwirusowywanie WordPressa – o czyszczeniu infekcji WP

WordPress stał się w minionych latach tak modnym CMS-em, że liczbę stron i sklepów działających z jego użyciem liczy się w tej chwili w setkach milionów. Powszechność korzystania z tego systemu zarządzania treścią sprawia, iż strony wykonane na WordPressie są atrakcyjnym celem ataków hakerskich. W sytuacji zainfekowania witryny malware, konieczne będzie czyszczenie zawirusowanego WordPressa. Jak zidentyfikować zainfekowane strony na WordPress? Teksty na stronie zostały zmienione bez Twojej ingerencji? Witryna wysyła wiadomości-śmieci? Na witrynie widnieją odnośniki do nieznanych Ci portali? A może logowanie jest uniemożliwione? To jedynie kilka z możliwych oznak…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi 

Na czym polega transparentność w SEO i w biznesie?

Czy transparentność to modny, pusty frazes, a może wartość, którą każda firma – bez względu na wielkość – powinna wcielić w życie? Dziś na blogu o różnych jej definicjach, powodach popularności i przykładach prosto z biznesu – w tym również o naszym autorskim narzędziu SEO Extranet. Transparentność i jej definicja Według internetowego wydania słownika PWN transparentność ma kilka definicji i znaczeń. W kontekście biznesu – również branży SEO – pasować będą następujące interpretacje: przeźroczystość, łatwość do rozpoznania lub przewidzenia, jawność (np. w kontekście działania). Transparentność to zatem działania w sposób,…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Strony internetowe 

Quality content – czym jest i jak go tworzyć?

Czym jest jakość i jak ją ocenić w kontekście treści? Dziś na blogu przedstawiamy m.in. intrygujący podział treści na unicorn content oraz donkey content, a także próbujemy zmierzyć się z odwiecznym problemem kanibalizacji. Quality content – definicja i problemy z nazewnictwem Jakość to słowo sprzed wieków, pochodzące z języka łacińskiego (od qualitas). Wywodzi się z filozofii i zostało zdefiniowane przez Platona jako pewien stopień doskonałości. Inna definicja jakości, stworzona przez Polski Komitet Normalizacyjny, to stopień, w jakim zbiór inherentnych właściwości spełnia wymagania. Ostatnia – bliska współczesnemu rozumieniu – definicja jakości…

Więcej
Strony internetowe Usługi 

Co sprawdza audyt SEO?

Audyt – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie firmy, spółki lub przedsiębiorstwa pod kątem licznych obszarów, między innymi finansowych i organizacyjnych, a także analizę możliwości rozwoju. Czym, biorąc powyższe pod uwagę, jest więc audyt SEO? Jest to skrupulatna analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej elementy, jak prędkość ładowania się witryny, meta opisy i tytuły, hierarchię nagłówków, kod strony i wiele mniej i bardziej znaczących aspektów. Nie licząc samego wykazania nieprawidłowości i błędów, w szczegółowym audycie SEO powinny być zamieszczone również zalecenia co do rozwiązania odnalezionych…

Więcej