Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi
Na www.youtube.com uzyskasz więcej szczegółów o tym, jak zatrudnić agencję SEO.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google.
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie da się ukryć, że cała branża SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i cały czas rozkwita w zasadzie tylko za sprawą Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak m.in. Rambler, Yandex lub Bing, wciąż najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły jest to skomplikowane bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?
Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję,
- umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
- udzielenie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony i cykliczne raportowanie,
- zapewnienie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, często dającą dostrzegalne rezultaty zwykle po kilku miesiącach pracy.