Zakupy 

Pawilony handlowe – rodzaje i zastosowanie

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a prócz tego, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, stosuje się je np. do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, powinien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, portierni bądź kas biletowych.

Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się sporą wytrzymałością, będąca wynikiem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą odpowiednio konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstej eksploatacji.

Powiązane artykuły